Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Łosicach

Plener malarski w Mielniku 2017

Email Drukuj PDF

W dniach 8 – 11czerwca 2017 r. odbył się w Mielniku V Nadbużański Plener Malarski. W tym roku w plenerze uczestniczyło 9 wychowanków.

W ciągu czterech dni podczas spacerów podziwialiśmy piękne krajobrazy urokliwego Mielnika, aby przenieść je na papier podczas zajęć malarskich. Wychowankowie rozwijali swoje umiejętności, eksperymentowali pracując nowymi technikami plastycznymi.

Poza zajęciami plastycznymi korzystając z pięknej pogody aktywnie spędzaliśmy czas. Podczas pieszych wycieczek wspięliśmy się na górę zamkową, skąd roztaczał się piękny widok na dolinę Bugu, przepłynęliśmy promem do Zabuża, zapoznaliśmy się z pracą i wyposażeniem straży granicznej zwiedzając miejscową strażnicę. Piknik rodzinny nad Bugiem był okazją do sprawdzenia swojej wiedzy przyrodniczej i siły fizycznej. Dużą frajdę sprawiło dzieciom pokonywanie wymyślnych przeszkód
w parku linowym.

Sobotni wieczór spędziliśmy przy ognisku piekąc kiełbaski i planując kolejny wyjazdowy plener…

Plener zorganizowali opiekunowie grupy plastycznej funkcjonującej w internacie naszego ośrodka: Elżbieta Hryniewicz, Andrzej Kalicki i Agnieszka Szewczuk.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w galerii.

Dedicated Cloud Hosting for your business with Joomla ready to go. Launch your online home with CloudAccess.net.